torsdag 6 februari 2014

Gäst-designer hos Hobbyworld = Me!

Hej, nu ska jag berätta nått...
som jag gått och hållt på i nån månad... visst är jag duktig på att behålla en hemlis :)
Wow, det här är stort! Oerhört stort!
Det är nytt, spännande och grymt pirrigt för mig då det här är min allra första dag idag som gäst-designer hos Hobbyworld.
Jag är oerhört stolt och glad som en tupp! Så just därför är mitt första alster som jag har skapat för Hobbyworld en tårta till mig själv! 7 st läckra färgglada tårtbitar med massor av glitter och glamour. 
Visst blir man en smula fika(pyssel)sugen va? :)

Nu hoppas jag att jag i min tur kan ge er alla där ute lite inspiration av det jag skapar under min tid som gäst-DT.

Ses snart igen, sköt om er så länge!

Kram Maria

************************















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar