torsdag 27 mars 2014

Project Life 2013 del 3!

Sista delen av förra årets PL som jag visar idag hos Hobbyworld.

Så har vi då kommit till den sista delen i mitt första project life, del 3.
Och NU är jag fast i detta! Helt komplett fast!
Det är så såå kul med pl och jag vet att dessa album som nu fylls på varje vecka med nya sidor kommer att bläddras i lång tid framöver, i många många år :)
Minnen för livet!
******
This is my last part of my first project life, part 3.
And NOW I'm stuck in this! Fully complete fixed!
It is so soo fun with project life and I know that these albums with new pages every week will be scrolled in a long time to come, for many many years :)
Memories for a lifetime!








Och här är alla tre albumsidor som jag komprimerat ihop förra halvåret 2013 på!



Material
Bazzil Cardstock Thunder Trio #1 White T10-1001
Echo Park Beautiful Life Collection Kit BF50016
Red Hearts Cabochons 50-20889
SMASH Blank Pad 30-629929
WRMK 12x12 Ring Multipack 25pk 50166-4
Adhesive Value Pack 01697-30




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar