onsdag 12 mars 2014

Project Life vecka 8!

Eftersom att vi har temavecka denna vecka  hos Scrap-Perra så valde jag att skapa mina egna fillercards helt och hållet.
Mitt egna kortkit helt enkelt i papperserien från American Craft - Dear Lizzy - Daydreamer och specifikt dessa dubbelsidiga, lekfulla papper Paper PlaneKick Ball, See Saw.

Den här veckan har jag varit sparsam med dekorationer och känner mig ändå nöjd, inte för "plåttrigt" liksom :)
Kamera-dien, ordet LOVE och SMILE är ifrån Amy Tangerine serien Plus One, grymt snygg!
Bradsen som jag avänt kommer från MME och ticket:en i mitt titelkort är från Fancy Pants - Beloved

Joo, jag har ju även provat på att göra en insticksficka eller hur det nu kallas. Den var superskoj att göra, enkel och kul! Bilderna i den är teckningar som jag, barnen och fadern har ritat, skoj att spara till framtiden :)
En sån med 12 mindre fickor hittar du här ifrån October Afternoon.













Ha nu en underbar onsdag i solen, halva veckan har gått, snart helg :)!
Ses!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar