lördag 26 april 2014

Våren är här!

Nu är det VÅR!
Det grönskar för fullt ute, solen strålar från en klarblå himmel, värmen sprider sig med stormsteg och nu har även fjärilarna vaknat!
Så även här på mitt kort där jag änvänt mig av en dunderfin spellbinder, Nestabilities Opulent Ovals.
Jag delade på det jag stansade ut och placerade ut det så här, tycker effekten blev är jättefin.
Fjärilarna är Martha Stewart Crafts, Butterfly Punch!

*******

Now it's SPRING! 
It is green for fully outside, the sun's rays from a clear blue sky, the warmth is spreading and now has even the butterflies awoken! 
So even here on my card where I used a really beautiful spellbinder, Nestabilities Opulent Ovals. 
I shared what I punched out and placed it this way, I think the effect looks great. 

The butterflies are Martha Stewart Crafts, Butterfly Punch!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar