onsdag 14 maj 2014

Together forever always!

Hos Scrap-Perra idag!


Mitt i veckan, onsdag med andra ord och min bloggdag att förse er med nått nytt :)
Temavecka har vi ju som ni säkert redan vet och här är bilden vi inspireras av:


Och jaa, oftast så blir det såklart Project Life för mig då det är "min" grej, men idag har jag gått lite wild & crazy och ger er istället kanske lite inspiration till hur jag gjort en liten canvastavla!

Jag har börjat att måla grunden på tavlan med gesso. Gått över med lite modeling paste på vissa ställen, lagt till stenciler för att få en del olika texturer. Målat med lila och guld lite här & var och sist men inte minst, tagit en bild jag verkligen gillar, ramat in den och skrivit en text som jag tyckte passar mig och mannen i mitt liv.
Voila, så här blev den!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar