onsdag 21 maj 2014

Vecka femton, Smile, Laugh & Love

Hos Scrap-Perra idag!

Vilken vecka! Wohoooooo! I´m happy!
Det utstrålar även veckans bilder, iallafall de flesta av dom ;)

Veckan har bla innehållit en härlig kväll med en kär vän som jag fick supersnygga tulpaner av!
Ett enormt glädjande besked att en nära familjemedlem inte längre är sjuk och sen toppar vi veckans avslut med en DT-träff i Sala hos Mia o Perra.
Kan ju inte bli bättre :)

I detta uppslag har hållit mig till nästan enbart vitt, svart, silver och rött och jag gillart! Skarpt!
Inte för mycket, inte för litet, lagomt!

Måste dessutom höja en die till en av mina top-10 PL-dies som jag verkligen tycker ger en kanonsnygg effekt!
Det är en die som heter Sticked Journal från Lawn Fawn. Jag har använt mig av den runt fotot på mig själv och även på sida två har jag använt den på två av mina fillercards. Snygg va?!

Hoppas ni fått lite inspiration nu i sommarvädret! 
Ses nästa vecka igen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar