torsdag 9 oktober 2014

Hello vecka trettio!


Veckorna går, tiden rusar verkligen fram men här får ni en chans att drömma er tillbaka 
till sommaren, värmen, glassarna, sand mellan tårna och såklart det helt fantastiskt grymma kitet 

Här i min vecka trettio har jag använt nästan uteslutande Simple Stories och jag blev supernöjd trots att jag valt att hålla det ganska stramt dekorerat!
Man behöver inte mer, man gör som man själv vill, kan, känner för just här, där och då :)

Det här blir den sista pl-veckan ni ser ifrån mig på ett tag framöver då jag from nu tar en liten paus här hos bästaste Scrap-Perra. 
Ofrivilligt eller frivilligt är kluvet att säga då jag såklart helst av allt 
självfallet vill hålla kvar det här men när det helt sonika inte finns tid som räcker till just nu
så får man göra ett vägval, och mitt val har blivit att pausa lite för att senare garanterat komma tillbaka med buller och bång :)

From nästa vecka ser ni Mia´s läckra PL-upplägg som hon i fortsättningen kommer att visa upp istället för mig.
Så misströsta ej, ni kommer fortfarande att få massor av inspiration
genom att kika in här lite titt som tätt :)

Sköt om er, tack för titten, vi ses igen!











1 kommentar:

  1. Hoppas du håller liv i bloggen ändå och inte slutar pyssla! Älskar dina alster! <3

    SvaraRadera